LED Set PRO série nové generace<br/><br/>Sada určená k přeměně původního žlutého halogenového světla na LED osvětlení. LSPRO NG využívá LED čip nejnovější generace CSP1860, který díky svému inovativnímu designu a řešení (včetně speciální keramické podložky) umožňuje až o 150 % více světla ve srovnání s první generací. Nový design je podobný halogenovému vláknu, výsledkem je jednotnější světlo, lepší spojení s reflektory a čočkami a na ulici se neobjevují žádné skvrny nebo stíny. Přesná montáž pomocí moderních SMT strojů zaručuje spolehlivost za všech podmínek.<br/>Systém chlazení byl výrazně vylepšen u modelu LSPRO Next Gen. Technologie ActivAir byla nahrazena mnohem lepším a tedy mnohem účinnějším řešením. Použití technologie FrontAir, tedy protlačování vzduchu komorou lehkého hřídele, přímo ovlivňuje životnost a následně i bezpečnost silničního provozu.<br/>Inovativní řešení použité v LSPRO NEXT GENERATION je NTC senzor. Zodpovídá za stabilizaci teploty a zároveň světelného toku, čímž chrání LED čip proti nadměrnému přehřívání, což je zárukou spolehlivosti a dlouhé životnosti.<br/>Díky výše uvedeným řešením se také podařilo zmenšit průměr radiátoru až o 25 % (aktuálně je průměr 30 mm).<br/><br/>Sada je elektromagneticky kompatibilní (EMC & EMI), což znamená, že nezpůsobuje rušení jiných zařízení (např. Za bezpečný a bezporuchový provoz je navíc zodpovědná přepěťová a rušivá ochrana a systém řízení startovacího napětí.<br/>CHARAKTERISTIKA<br/>- Systém CANBUS<br/>- Systém chlazení FrontAir<br/>- vícežebrové provedení<br/>- elektromagnetická kompatibilita<br/>- nejnovější generace výkonného, ??efektivního LED čipu CSP1860<br/>- Třída vodotěsnosti IP65<br/>- kompaktní pouzdro pro snadnou instalaci<br/>- odnímatelný základní límec<br/>- snadné připojení bez zásahu do elektrického systému vozidla<br/>TECHNICKÁ DATA<br/>Označení: H11<br/>Výkon: max 40W na sadu<br/>Napětí: 9-16V<br/>Lumeny: max 5200lm<br/>Typ LED: CSP LED<br/>Teplota barev: až 6500K<br/>Chlazení: aktivní<br/>Pouzdro: hliníková slitina<br/>Životnost: až 50 000 hodin
Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze